Haske is verkocht Sara – merrie Tsjeerd is verkocht Pelle – Ster ruin Reacties van klanten Sarie is alweer 8 jaar Yeah! Onze heerlijkheid Sarie is alweer 8 jaar!!! Ze heeft zich vanaf moment één in ons hart genesteld, zij wist....wij Echt heel fijn dat Nora zich zo thuis voelt! Even wat fijne berichten delen. Nora gaat echt lekker! Ze staat dagelijks op de wei met onze pony Meri en Heerlijk naar het strand. Griet heeft het maar getroffen met haar nieuwe eigenaren. Heerlijk naar het strand. Vele plezier samen. Ik geniet elke dag van lieve Pietje Hoi hoi alweer 7 jaar bij ons. Ik geniet elke dag van lieve Pietje. Groetjes desiree uit Loo Madonna En gisteravond op Madonna gereden, ging ook super. Wat een toppaarden ❤️ Wat heerlijk om zulke berichten te krijgen. Veel Sieme nog steeds happy Zo ontzettend blij met dit lieve paard! 🤩 moest deze foto even met jullie delen hoor 😊 Dus wij zijn heel erg blij met Idsert Hi Jannet is al weer even geleden en niet te geloven dat het al bijna weer een jaar geleden is Gabber is helemaal relaxed! Hi! Het gaat helemaal goed hier!🥰 Gabber is helemaal relaxed! Nog steeds zo blij met dit paard 😍 Toch even delen hoor janet! Ik ben al regelmatig alleen met Yfke (voorheen Yonna B) op pad naar bos en Het tuig zit wel mooi Gistermiddag een rondje met beide paarden geweest, door het dorp en door de bos. Het tuig zit wel mooi. Rauke 1 2 3 … 51 Next »